PERSONALO VADYBININKO PAREIGOS
1. Personalo vadybininkas, vykdydamas Bendrosiose nuostatose suformuluotą savo pareigybės esminį vaidmenį:
1.1. rengia įsakymus personalo klausimais, rengia ir įformina darbuotojų priėmimo/atleidimo/perkėlimo į kitas pareigas dokumentus;
1.2. tvarko darbuotojų asmens bylas ir kitas personalo bylas;
1.3. apskaito darbuotojų atostogas, formina su tuo susijusius dokumentus, sudaro atostogų grafikus;
1.4. valdo naujų darbuotojų įvedimo procesą pagal patvirtintą tvarką;
1.5. administruoja Įmonės darbuotojų mokymus;
1.6. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
1.7. valdo Įmonės raštvedybą, archyvus vadovaudamasis galiojančiais įstatymais bei taisyklėmis;
1.8. dalyvauja Įmonės gamybiniuose susirinkimuose, juos protokoluoja, užtikrina jiems reikalingos medžiagos pateikimą ir sisteminimą;
2. užtikrina Įmonės priimamojo funkcionavimą:
2.1. pasitinka ir palydi svečius;
2.2. atsiliepia į skambučius bendruoju Įmonės telefono numeriu, nukreipia juos atsakingiems darbuotojams arba suteikia informaciją savo atsakomybės ribose;
2.3. priima, registruoja, paskirsto ir išsiunčia Įmonės korespondenciją;
2.4. prižiūri Įmonės direktoriaus dienotvarkę;
2.5. organizuoja privalomus darbuotojų sveikatos patikrinimus, vakcinaciją;
2.6. aprūpina Įmonę kanceliarijos priemonėmis ir prenumeruojamais leidiniais;
2.7. vykdo kitus Administravimo skyriaus ir komunikacijos vadovo ar Įmonės direktoriaus nurodymus, susijusius su tiesioginėmis pareigomis.